torsdag 11 december 2008

Ut ut grottan

Livet summeras:

- Dumma ord
- Köpare som strular
- Att jag är lat och inte tränar
+ Försäljning som är nära nära
+ Utsikten från lägenhetens höga läge över stadsljuset
+ Dotterns och mitt småprat när vi cyklade förbi den lägenhet som kanske snart är vår!
+ Dottern som vill flytta snabbt!
+ Möjligheten att flytta redan efter nyår
- Kostnaden för en snabb flytt
+ Nuvarande ränteläge
+ Pratet med svågern Ibook och Storasyster
- Arbetsmoralen
+ Att acceptera dålig arbetsmoral
+ Den färdigskrivna texten idag
+ Terapi och terapeut!
+ Magkänslan om vad jag gör just nu
+ Min välkomnande familj som lyssnar och tar på allvar
+ Magkänslan igen

Hastigt skrivet. Många plus. Få minus. Härlig känsla.

Jag vill dricka te och titta ut. Snart.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror att du snart gör det =)

Grubblande Han sa...

Hmmm, hur vet du det?

Är du:

1) mäklare?
2) någon jag känner utan att veta att du bloggar?
3) synsk?

Snart. Snart.