fredag 31 oktober 2008

Sexlust

Sexlust finns som något avstängt och ändå bubblande inuti mig. Det är märkligt att gå bredvid Lyckliga Hon ännu några veckor och att så mycket av en självklar längtan att röra och smeka finns kvar i mig. Och att Hon är helt tom. Det stänger av mer och mer och är nu ganska långt in bakom många lager.

Jag längtar efter att längta ömsesidigt med någon. Titta, suga in och med ett leende skaka på huvudet åt det harmoniska, varmkänsla i ett finger som rör, händer som klamrar sig fast, huvuden som läggs bakåt, åtrå som viskas, knän som trycker, knän som krockar, fnittret, leende få höra Nu ska du bara ligga still, svettigt, och efteråt ligga nära nära och ett huvud på en axel och armar som vill röra så mycket som möjligt och ben över ben och känna att Det där längtar jag redan till igen och ändå inte bråttom.

Längtar ännu mer efter det ärliga, sårbara prat som blir efteråt. Hudlöst.

Samtidigt finns sex eller att försöka hitta en ny kvinna ens tillfälligt inte ens nämnt i min dagbok eller på bloggen. Det är ett tecken på något.

Inga kommentarer: